piątek, 30 września 2011

Buraczkowa piękność w czarnych koralach

Składniki:
1/2 szklanki czarnej fasoli (ilość przed wymoczeniem)
2 średnie buraki
3 ogórki kiszone
1/2 pora
3 łyżki majonezu
sól, pieprz

Wykonanie:
Czarna fasola, jak to fasola moczyła się w wodzie przez noc. Następnego dnia gotowała się przez 2 godziny.

Jak fasola zrobiła co swoje, wtedy ja... przekrojone na pół buraczki (bo duże) wrzuciłam do steamera na 15 minut. Po ugotowaniu obrałam i pokroiłam w dużą kostkę, pora w plasterki, a ogórki w drobniejszą kosteczkę. Wszystko wymieszałam, dodałam majonez i przyprawy. I o dziwo - to już!

Sałatka smakuje dużo lepiej po dobrych kilku godzinach w lodówce - jak się wszystko przegryzie.

P.S. Czarna fasola wspomaga funkcje mózgu!!!
Zawiera mnóstwo antyutleniaczy, dużo białka i błonnika.

przepis z: www.pokrojonedoprawione.sos.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
;